Levertijden

Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Staat je bestelling al meer dan twee werkdagen op ‘Verzonden’? Neem dan contact op met Klantenservice.

We houden je op de hoogte via e-mail. Je kunt je bestelling ook volgen via je account. Ga daarvoor naar je account en vervolgens je ‘Bestellingen’, of ga direct naar je bestelstatus.

Daarna kun je de details van je bestelling bekijken.

Bestelstatus ‘Wordt verwerkt’

  • Houseofquilts.nl maakt je bestelling klaar.
  • Je ziet wanneer we verwachten de bestelling te bezorgen.

Bestelstatus blijft ‘Wordt verwerkt’, ook al is de verwachte leverdatum overschreden.

  • Je ontvangt een e-mail met een nieuwe leverdatum.
  • Als je niet wilt wachten, kun je kosteloos annuleren.

Bestelstatus ‘Verzonden’

  • Je bestelling is op de vermelde datum overgedragen aan de bezorgdienst en is op weg.
  • Als je bestelling is verstuurd met een traceercode, kun je deze volgen met de link ‘Volg het pakket’.

In je Bestelstatus zie je wanneer welke artikelen verzonden zijn.

Zijn alle artikelen op dezelfde dag verzonden, maar heb je ze niet allemaal ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij helpen je graag verder.

Direct leverbare artikelen

  • Bij bestellingen gedurende de openingstijden van de winkel heeft u de bestelling uiterlijk 2 werkdagen later 23:59 uur in huis
  • Bij bestellingen op zondag heeft u de bestelling uiterlijk dinsdag in huis
  • Bezorging pakketten van maandag tot en met zaterdag
  • Bezorging gewone brievenbuspost van maandag tot en met zaterdag

 

Artikelen die niet direct op voorraad zijn

Verwachte levertijd (b.v. 3-5 werkdagen)

Houseofquilts.nl geeft op de website aan wanneer een artikel in Nederland bezorgd wordt.
Voor een afleveradres buiten Nederland geldt onderstaande tabel als leidraad:

België, Duitsland, Luxemburg

Extra bezorgtijd: 2-3 dagen

Overige EU-landen

Extra bezorgtijd: 3-4 dagen

Dan is er een grote kans dat wij nog bezig zijn met het verwerken van je bestelling. Dit kan maximaal 30 minuten duren na het plaatsen van je bestelling.

Mocht je dan nog geen bevestiging hebben ontvangen en staat de bestelling ook niet in je account, neem dan contact op met de klantenservice.

Contact Opties

Bij meer of andere vragen bij dit onderwerp help ik je graag. Vanzelfsprekend help ik je ook graag met adviezen over een borduur- en quiltwerk.

Janine Alers

Bel mij op 06 4211 2830 gedurende openingstijden van de winkel.

Stuur uw e-mail naar info@houseofquilts.nl. U ontvangt doorgaans dezelfde dag antwoord.

Stel uw vraag op facebook. U ontvangt doorgaans dezelfde dag antwoord.