Retourneren

Retourvoorwaarden House of Quilts

Je hebt 30 dagen om aan te geven dat je wil retourneren. Als je meerdere artikelen in één keer besteld hebt, dan begint deze termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen versturen.

Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.

Je dient zorgvuldig om te gaan met het artikel dat je retour wil sturen.
Stuur het artikel met alle geleverde toebehoren terug conform de retourinstructies die je van ons ontvangt bij het retour melden van je artikel.

Artikelen die je niet kunt retourneren:

  • Digitale cadeaubonnen
  • Fysieke cadeaubonnen en -kaarten
  • Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken
  • Verzegelde audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur, waarvan de verzegeling na levering is verbroken
  • Software abonnement

Is het artikel beschadigd en heb je het binnen de afgelopen 30 dagen ontvangen, dan kun je het laten repareren of retourneren.

  • Log in op je account en zoek je bestelling.
  • Klik op de knop Retour Melden of Ruilen
  • Doorloop de retouraanvraag, verstuur het formulier en ontvang je retouretiket en retourinstructies op je geregistreerde e-mailadres.
  • Heb je geen printer om je retouretiket te printen, neem de gegevens (retouradres en retournummer) dan over op een eigen etiket. Gebruik hierbij als adres een antwoordnummer, verzending via PostNL is dan gratis. Let op: schrijf zorgvuldig, zodat je retour niet kwijtraakt en we je geld snel kunnen terugstorten.

Kun je geen retouraanvraag starten, maar voldoet je artikel wel aan de voorwaarden om te retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Extra informatie

  • Als je meerdere artikelen wil retourneren, herhaal dan de retouraanvraag voor elk artikel. Vermeld ook de retournummers van deze artikelen bij de zending. Deze nummers vind je op de retouretiketten. Indien mogelijk mag je meerdere artikelen in 1 doos versturen. Zorg dan wel dat je alle retouretiketten ook in de doos erbij doet.
  • Vraag bij het versturen van je artikel via pakketpost om een verzendbewijs, zodat je kunt aantonen dat je het artikel daadwerkelijk hebt opgestuurd. Ontvang je een retourzegel na de retourmelding, dan hoef je niet om een verzendbewijs te vragen.
  • Je kunt ook retourneren via het modelformulier voor herroeping dat je onder aan de bestelbevestiging vindt die je via e-mail hebt ontvangen.

Log in op je account en zoek je bestelling. Klik op de knop Retour Melden of Ruilen. Volg de instructies, je ontvangt dan een retouretiket waarop het juiste retouradres vermeld staat.

Een artikel dat je wil retourneren kun je, nadat je het in je account retour gemeld hebt, kosteloos retourneren via:

  • Een brievenbus. Als het pakket door een brievenbus past, dan kun je het verzenden via brievenbuspost.
  • PostNL. Je ontvangt daar een verzendbevestiging met Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen. Bewaar deze bevestiging totdat je bericht krijgt dat de retourzending goed door ons ontvangen is.

Contact Opties

Bij meer of andere vragen bij dit onderwerp help ik je graag. Vanzelfsprekend help ik je ook graag met adviezen over een borduur- en quiltwerk.

Janine Alers

Bel mij op 06 4211 2830 gedurende openingstijden van de winkel.

Stuur uw e-mail naar info@houseofquilts.nl. U ontvangt doorgaans dezelfde dag antwoord.

Stel uw vraag op facebook. U ontvangt doorgaans dezelfde dag antwoord.