Status van retourzending

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam dolor nunc, sollicitudin vitae vehicula sit amet, tincidunt quis lacus. Mauris fermentum ipsum ut mauris sollicitudin, at molestie eros ornare. Morbi ornare arcu dolor, vel finibus neque hendrerit ac. Aenean eu condimentum sem. Morbi posuere porta luctus.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam dolor nunc, sollicitudin vitae vehicula sit amet, tincidunt quis lacus. Mauris fermentum ipsum ut mauris sollicitudin, at molestie eros ornare. Morbi ornare arcu dolor, vel finibus neque hendrerit ac. Aenean eu condimentum sem. Morbi posuere porta luctus.

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Het artikel wordt gestuurd naar het adres dat je hebt vermeld in je oorspronkelijke bestelling.

Je ontvangt een vervangend artikel ten vroegste binnen drie werkdagen.

Wanneer je een vervangend artikel aanvraagt,* plaatsen we direct een bestelling. Die zie je ook in je account. We versturen het nieuwe exemplaar zodra we je retourzending hebben ontvangen.

Artikelen die op voorraad zijn, kunnen we meteen versturen. Binnen drie werkdagen ontvang je dan het nieuwe exemplaar. Artikelen met een langere levertijd zijn iets langer onderweg.

Net als bij een gewone bestelling laten wij je via e-mail weten wanneer we het nieuwe artikel verzenden en kun je die verzending volgen in je account.

* Vervangen van houseofquilts.nl artikelen is alleen mogelijk wanneer je een ander artikel ontvangen hebt dan dat je besteld hebt. In alle andere gevallen kun je je artikelen binnen de zichttermijn retourneren.

Als je het artikel geretourneerd hebt via PostNL kun je de retourzending op de website van PostNL volgen met de Track & Trace code. Zodra wij het geretourneerde artikel ontvangen en verwerkt hebben, sturen wij je een e-mail ter bevestiging. De verwerking kan 5 werkdagen in beslag nemen.

Als je 5 werkdagen nadat je het artikel retour gestuurd hebt nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Bij de voorwaarden om een artikel retour te sturen, kun je nakijken of je aan alle voorwaarden voldoet.

Als je de bestelling hebt betaald, is het afhankelijk van de betaalmethode wanneer het bedrag teruggestort wordt. Uiteraard vervalt de betalingsverplichting als je nog niet hebt betaald na de verwerking van de retour.

We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn.

Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

  • iDEAL: binnen 3 werkdagen
  • PayPal: binnen 5 werkdagen

Contact Opties

Bij meer of andere vragen bij dit onderwerp help ik je graag. Vanzelfsprekend help ik je ook graag met adviezen over een quiltwerk.

Janine Alers

Bel mij op 06 4211 2830 gedurende openingstijden van de winkel.

Stuur uw e-mail naar info@houseofquilts.nl. U ontvangt doorgaans dezelfde dag antwoord.

Stel uw vraag op facebook. U ontvangt doorgaans dezelfde dag antwoord.